Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rapido schreef:kun je het niet samen met hulp van een ander doen die het paardje vasthoud? Die deken heel voorzichtig en langzaam erop leggen en voorlopig ook om laten! Hoe is het abces in zn kaak eigenlijk ontstaan en kan hij wel fatsoenlijk eten hierdoor?
we nemen in idd een longe mee dan heb je wat meer ruimte mocht hij lastig doen.
Moet zo gaan vertrekken naar de wei dus hoop op nog wat reacties. Kady1 schreef:Als hij hem eenmaal om heeft kan er meestal niks meer gebeuren, maar hij moet dan moet hij echt goed vast zitten, moet er niet aan denken wat er gebeurd als die deken half vast zit en we hem niet meer zouden kunnen houden.
Kady1 schreef:@ superwoman, volgens de DA is zijn weerstand zo laag dat hij zichzelf als hij nat word en deze wind op die natte vacht krijgt niet warm kan houden, daarbij is dus zijn vacht in zeer slechte conditie, heeft hij geen grammetje vet, en loopt net met een zware ontsteking in zijn kaak. Zo'n deken kan er voor zorgen dat hij niet nat word, en niet nat betekend niet koud.
Heb mijn arts ongeveer een uur gelden aan de telefoon gehad om te vragen wat hij het verstandigste vind. Hij zei probeer een regen deken op te doen... ik ben dus niet zo maar zelf aan het aan klooien
Citaat:we zijn net terug van de weide. En Aaquil heeft zijn deken op. We kwamen aan en hij stond in een hoekje van de wei, zo veel mogelijk beschut keihard te bibberen.... lijk me dan toch wel dat hij het koud heeft gehad