Equisafe afrastering.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Doris200

Equisafe afrastering.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 12:30

Is er iemand van jullie die ervaring heeft met dit hekwerk en het bedrijf wat deze levert en plaatst?
Ik inmiddels wel, en ben echt alles behalve tevreden met de service.

Het plaatsen van de afrastering ving veel later aan als afgesproken, de begrote week werden er zo'n beetje 3, veel onderdelen waren nog niet geleverd dus dat kwam later, maar daar zit ik inmiddels al een half jaar op te wachten. Heb regelmatig gebeld, gemaild, afspraak gemaakt die vervolgens niet nagekomen word, en mijn vader heeft nog een aantal keer op zijn voicemail ingesproken maar is nooit beantwoord.
Inmiddels is een deel van het hek ook al weer krom helaas. Gewoon verzakt...
Ik zit nu dus met iets wat een prachthekwerk had kunnen zijn, maar gewoon niet af is.
Vind het geen service, en een slechte reclame van het bedrijf uit, zeker gezien het het enige bedrijf in NL is wat dit levert (naar mijn weten).

Iemand ervaringen?

DubbelFun

Re: Equisafe afrastering.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:03

Het ziet er uit als een heel mooi systeem. Is het helemaal van kunststof??
Jammer dat de afhandeling door het bedrijf zo waardeloos is ;(

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:14

Heb je wel alles al betaald?

Doris200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 20:46

Het is ook een mooi systeem, helemaal van kunststof met geintegreerde draad. Daarom is het zo jammer dat de service waardeloos is, gemiste kans voor het bedrijf.

Tja helaas heb ik alles al betaald....

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:26

Dat is balen.
Ik zou er direct werk van maken, aangetekende brief sturen met ingebrekestelling en daarna je rechtsbijstand erachter zetten.
Zoiets moet je niet over je kant laten gaan.

En: in het vervolg niet alles (vooruit) betalen als het werk nog niet af is. Helaas is dat in jouw geval te laat.

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 00:07

Ten eerste is het onbeschoft van het bedrijf om niet op jullie telefoontjes te reageren.
Kun je aangeven wat er precies verzakt is? Het kan natuurlijk ook door de bodemgesteldheid komen of misschien wel doordat de constructie van het hekwerk toch niet helemaal goed is. Misschien heb je gezien op welke manier ze de staanders in de grond gezet hebben, of ze die ingeheid hebben of ingegraven?
En het is handig om de voorwaarden van hun eens goed te bekijken, wat daar precies in staat, of je zelf ook nog ergens aan had moeten voldoen qua grondgesteldheid e.d. En ik zou precies zoals Imker zegt een ingebrekestelling sturen. Ik vind ook dat reageren wel het minste is wat ze kunnen doen. Ik werk zelf bij een hekwerkenbedrijf en merk regelmatig dat mensen hun handtekening zetten zonder de order te lezen...

Doris200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 17:59

Om dit soort problemen te voorkomen heb ik gekozen om het te late plaatsen en niet zelf te dokteren. De palen zijn ingegraven en een stuk ingeheid voor de stevigheid. Meneer van het bedrijf heeft zelf tegen mij gezegd, wat hij ook met zijn andere klanten afspreekt (naar hij zegt), als er iets kapot was of scheef of wat dan ook, dat ik moest bellen dan zou hij het komen herstellen. Probleem is dat hij niet te pakken te krijgen is....

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 19:20

Dan zou ik een aangetekende brief gaan sturen met daarin dat je vóór .. datum een reactie verwacht en onderop vermelde:
Cc.: TV-programma Kassa (e.a.)

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:49

Doris200 schreef:
Om dit soort problemen te voorkomen heb ik gekozen om het te late plaatsen en niet zelf te dokteren. De palen zijn ingegraven en een stuk ingeheid voor de stevigheid. Meneer van het bedrijf heeft zelf tegen mij gezegd, wat hij ook met zijn andere klanten afspreekt (naar hij zegt), als er iets kapot was of scheef of wat dan ook, dat ik moest bellen dan zou hij het komen herstellen. Probleem is dat hij niet te pakken te krijgen is....

Ik las ergens bij de engelse montage instructie dat ze adviseren om ze aan te storten met beton. Ik vond het op de foto's die ik gezien heb eigenlijk wel netjes uitzien allemaal.
Als de man telefonisch niet reageert zou ik het gewoon schriftelijk doen!!

Roel33

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 15:22

Equisafe is sinds 2010 in handen van een nieuwe importeur omdat de voorgaande zakelijke problemen had, waardoor hij het importeurschap is kwijtgeraakt. Vandaar ook dat deze persoon niet bereikbaar was op welke wijze dan ook.
Ik weet dat verschillende van zijn klanten daar de dupe van zijn geworden.
De nieuwe importeur is Marc Roelofs Paardensportbodems uit Oosterhout. Ook bekend als www.Equisafe-Nederland.nl
Zij werken met de originele Equisafe producten en niet met andere rommel. Want Equisafe verdient een goede reputatie en is gewoon een goed product met een langere levensduur dan hout.