Mijn vz. heeft atroze ( ze is 30 jaar )
Maar wat doen jullie tegen atroze? ( bij jou paard/pony ? )
xx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.Myukii schreef:Artrose?
Daar kan je helaas niks tegen doen... Dat is gewoon maar hopen dat het niet te snel te erg wordt en gewoon rustig aan doen..Wat ik sowieso zou doen bij een pony van 30, gewoon rustige stapritjes, lekker wandelen, tutten..
.het duurde bij ons iets van 1 1/2 maand en toen liep ze weer normaal, nu rijd ze 1 x in de week een lesje met beginnertjes en rijd ik er zelf ook soms nog op.
je moet toch veel stappen! anders worden ze helemaal stijf en word het nog erger!
en rustige stapritjes! nu rijd ze dus af en toe nog, ik maak soms een buitenrit en doe vrijheidsdressuur!
t gaat echt prima!
Maar jouw pony zit zo te lezen al in een vrij ver stadium, en is ook al aardig aan de leeftijd, dus ik denk niet dat het zin heeft om 1 van deze 2 dingen te proberen
siskeh schreef:heb je geen plekje voor dr waar ze 24/7 buiten kan, zeker zomers?
en waarom kan ze niet alleen in de bak?
rijden zo ik sowieso niet zo snel doen op een paard van 30 jaar... mogen ze wel een keer met pensioen