Spelen met graaskorf om?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miryamk

Spelen met graaskorf om?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 08:32

Ik wil dit jaar mijn pony een graaskorf omdoen. Hij heeft nogal aanleg om moddervet te worden en ik wil dat dit jaar voor zijn. Nou staat hij in een vrij grote kudde met allemaal ruinen die veel spelen met elkaar. Ik ben een beetje bang dat hij zich met een graaskorf niet voldoende kan verweren en het onderspit gaat delven :(:) Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 17:33

Geen alwetende bokkers online vandaag? :D

Solleke_Noah

Re: Spelen met graaskorf om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:05

Ik heb een pony gekend met een graaskorf, ze kon er goed mee eten/drinken, maar echt kriebelen met andere paarden lukt niet denk ik. Maar spelen zou toch geen probleem moeten zijn.

Tutchi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:15

Over het algemeen gaat spelen voornamelijk door middel van lichaamstaal. Als het goed is kan je pony daardoor ook met graaskorf zijn mannetje wel staan. Maar ik zou er de eerste keer wel bij blijven, om te zien hoe het gaat. Geef hem wel even de tijd om aan de korf (en aan het niet kunnen bijten) te wennen! Mochten ze hem echt helemaal te grazen nemen, moet je misschien wat anders verzinnen. Succes en laat je nog weten hoe het gaat?

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 08:12

Ik ga het denk idd gewoon maar proberen (volgende maand) en hou het even goed in de gaten. ;)

Zwaantje1985

Re: Spelen met graaskorf om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:29

Mijn pony heeft die aanleg ook helaas.
Ik vind zo'n korf echt een verschrikkelijk idee/gezicht, maar als jou paard er mee geholpen is, dan is dat mooi :)
Ik zie liever een afgebakend stuk land of gewoon minder lang het land op, en meer beweging.
Het is natuurlijk net waar de mogelijkheden liggen!