Mijn paard heeft een kaal plekje op zijn hoofd waar geen haar meer op wil groeien. Dit heeft hij waarschijnlijk vroeger gestoten en is het toen niet goed verzorgd.
Heeft iemand een idee hoe en of dit haar terug te krijgen is...... Heb al eens gehoord van aambeien creme, maar dit durf ik niet zomaar.
Alvast bedankt!!!!
Anoniem
Geplaatst: 13-03-09 22:29
Ik denk eigenlijk niet dat er aan echte littekens wat te doen valt...
Tallie1979
Geplaatst: 13-03-09 23:53
Niks aan te doen.. Mijn paard heeft ook een kaal plekje omdat daar echt een heel naar wondje zat wat niet dichtwilde. Daar heb ik ook van alles opgesmeerd ( tot aan levertraanzalf aan toe ) maar de haarzakjes zijn gewoon stuk, dat repareer je niet.. Of je moet net als bij gerard joling haarzakjes later inplanteren
Corally_B
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-09 10:46
hmm dat zou wel jammer zijn ja.... iemand anders nog iedeen?
hmm misschien kan je is vaseline proberen dat helpt bij de van mij ook altijd,
Suc6 er meer !!
kimtiffany
Geplaatst: 16-03-09 11:31
natuurazijn wil ook wel eens helpen om haar sneller terug te laten groeien. Maar gezien je paard al blijkbaar lange tijd daar een kale plek heeft denk ik dat er niets meer aan te doen is..
noem het maar gewoon zijn lucky spot!
#Ymke#
Geplaatst: 16-03-09 16:28
Soms wil levertraanzalf wel eens helpen met de groei van haar. Het ligt er natuurlijk aan hoe de huid beschadigd is, maar het is altijd het proberen waard
Hmm de mijne heeft er ook een aantal, die is niet zo slim met z'n hoofd. Heb er eerst een tijdje vaseline op gesmeerd maar erg veel heeft het niet geholpen helaas. Echt zonde van z'n koppie! Weet niet of z'n haar nog terugkomt daar, hoop het wel maar ben bang van niet.
Wat je zou kunnen proberen is levertraanzalf, dit bevorderd de haar groei. je kan het gewoon bij de drogist kopen. Het is niet zo duur, dus het proberen waard.