Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. tamary schreef:suuzepuus schreef:gewoon even langs het gemeente huis gaan naar bouw en woning toezicht en het daar vragen. het verschilt namelijk per gemeente. hier doen ze niet moeilijk maar in mn oude gemeente mocht je nog geen eens een overkapping op poten maken.
Welke gemeentes zijn dat?
DubbelDun schreef:In de nieuwe Dierwelzijnswet komt waarschijnlijk te staan dat elk dier op de wei een schuilgelegenheid moet hebben, net als vers drinkwater.
Als deze wet er door is kun je aanspraak maken op een schuilgelegenheid. Nu is dat dus nog niet zo en blijft het wat een Gemeente er van vind.
miesje890 schreef:Het verschilt inderdaad per wet. Ik zou het gewoon navragen bij de gemeente. Ik zal me wel goed voorbereiden en goed informatie inwinnen. Dit scheelt een hoop. De gemeente waar ik woon wil je wel eens afpoeieren met een of ander antwoord en als je dit later navraagt bij iemand die er een beetje verstand van hebt, kun je weer terug naar de gemeente.