hallo allemaal even een scheervraagje mijn merrie voskleur heeft 3 hoogoplopende witte benen nu ben ik vandaag haar benen gaan scheren want die lange haren waren echt geen gezicht meer ze staat wel met een deken op. nu was halverwege mijn scheerapparaat leeg en ik was de oplader vergeten dus ik dacht morgen de rest maar nu vraag ik me af of ik dat bruine beentje ook zal scheren ik scheer alleen het wit maar dat zit tot de knie krijg je erg kleurverschil met bruine benen scheren? ik hoop dat iemand mij tips kan geven! alvast bedankt!
asjemenou
Geplaatst: 09-03-09 19:09
Je zult wel kleurverschil krijgen, maar als ze echt lange haren heeft dan zou ik hem toch scheren. Drie kale benen en 1 harige is ook niet mooi. En zo zien ze iig goed dat je je best hebt gedaan om hem netjes te krijgen.
Dit is wel een goed voorbeeldje: Zo te zien is dit wel net geschoren, meestal trekt het vrij snel bij.
LisaB
Geplaatst: 09-03-09 19:12
Van het bruine been alleen de kroonrand (ongeveer 4 cm) en de kootholtes, en dan aan de achterzijde naar boven tot in de "knieholtes" scheren. Zo is het netjes, zonder teveel kleur verschil
(Dit been van Briar ziet er toch niet uit!!)
asjemenou
Geplaatst: 09-03-09 19:14
Als je een weekje later kijkt zal het er heel anders uitzien hoor. Gewoon niet scheren als je de volgende dag wedstrijd hebt.
biebs007
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-09 19:23
ik heb zondag wedstrijd en dacht misschien is het ook een optie om een opzetstuk voor de bruine te gebruiken dat ie wel kort is maar niet zo goed als kaal zeg maar haha die witt heb ik op 2.0 en heb vanaf 3.0 een opzetstuk duidlijke foto bedankt!
LisaB
Geplaatst: 09-03-09 19:24
Ik heb zelf een vos, en het kleurverschil blijf je toch echt wel een poosje zien.