Natte bak ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vanky

Natte bak ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 20:00

Hoi Bokkers, ;)
bij ons op stal hebben wij een bak met houtsnippers erin, daar liggen geen plassen, maar bij de stal waar mijn verzorg shet stond hadden ze gewoon een grote zandbak.
Mijn vraag in nu-
Wat ligt er bij jullie in de bak?
Liggen er vaak plassen in?
Wat doe je als er wel plassen in liggen?
Gr-Ivanka & Fenomeen. :D
P.s. kent iemand een paard/pony met als moeder Fenomeen ?! :o

Zepjuh

Re: Natte bak ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:46

bij mij ligt er woudzand in, hij is niet heel vaak nat (op dit moment wel ) maar eigenlijk ligt er nog te weinig zand in.

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:47

Zepjuh schreef:
bij mij ligt er woudzand in, hij is niet heel vaak nat (op dit moment wel ) maar eigenlijk ligt er nog te weinig zand in.

Bij ons het zelfde, die van ons is ook haast nooit nat... ja alleen als het heel hard plenst, maar volgens mij zijn dan alle buitenbakken wel nat :P

tim_monty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:48

bij ons licht er zand in,
en als het maar een beetje heeft geregend kun je er niet in rijden, te nat, drassig en zwaar!
Dus optie: binnenbak

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:53

mijn buitenbak is erg slecht. is gewone grond. heeft het beetje geregent is het spekglad en blub
zomers is hij te hard om te rijden.

mijn oplossing: binnebak

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:58

die van ons is nu bijna al een half jaar blubber :(
Zodra het straks kan..........wordt hij gedraineerd en komt er nieuw goed zand op..........

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:06

Verplaatst: SV --> VSW

Daarnaast heb je al een topic lopen over nakomelingen van Fenomeen en het is dan ook niet toegestaan om dit ook bij andere topics te vragen.
Wanneer je dat extra onder de aandacht wil brengen kan je de link van het topic via je Gebruikerspaneel (rechtsboven) in je onderschrift zetten. Meer daarover kan je in de Bokt: Help lezen.

mirel08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:38

Ik heb in mijn bak houtsnippers liggen, en hij is echt altijd droog :D. Heb de hele winter er gebruik van kunnen maken. Moet wel eerlijk zeggen dat toen het hard vroor ik me gek heb zitten harken om hem rijbaar te maken.