na lang speuren is het (misschien) eindelijk zo ver... Een eigen weiland, nou ja wel huren, maar toch
. Dit heeft voor mij veel emotionele waarde, want als dit doorgaat, kan ik mijn allereerste paard terug krijgen, die nu geblesseerd en bijna 19 is en nooit meer gereden mag worden. Als ik hem kan nemen, dan weet ik tenminste zeker dat hij nooit meer de handel in gaat, dat is zo'n fijn gevoel. a.s zaterdag hebben we een afspraak om te gaan kijken naar het land en dingen te bespreken.
Nu hebben we het nog helemaal niet gehad over een huur prijs ofzo, maar heb zelf geen idee wat reeel is om te betalen. Daarom zou ik graag jullie meningen willen weten.
Ik heb nog niet heel veel info, want het is allemaal heel snel gegaan... maar dit weet ik wel
1. 1ha
2. oude varkenschuur als uitloopstal
3. fijne omgeving (we kennen de straat toevallig)
4. genoeg toezicht, dus niet helemaal in ergen in de boesssssssch
dit weet ik niet
1. omheind of niet
2. hoe is de watervoorziening (kraan - maar verder??)
wat zouden jullie per maand willen betalen als het nog niet (paardvriendelijk) omheind is?
en wat zouden betalen als het al wel omheind is?
ben benieuwd en hoop dat ik zo een beetje een richtlijn kan opbouwen. alvast bedankt.

en ik ga duimen voor je! Tis zo leuk eigen weide, veel werk, maar zo ontzettend de moeite waard