ik heb 3 verzorgpony`s (meer info en foto`sz profiel),
2 Tinkers en 1 Shet.Die tinkers staan altijd samen buiten
en die shet altijd alleen want we hebben nog nooit geprobeerd
om ze samen te zetten.Rik en Gijs(tinkers) stonden dus buiten en ik had
Boo(die shet) nog in de stal staan en Rik en Gijs konden wel gewoon bij Boo komen maar dan wel met de staldeur ervoor(
logisch).Toen kwam Rik dus even bij Boo een kijkje nemen en (boo is merrie,tinkers zijn ruin)begon Boo in de stal te steigeren en heel hoog te hinneke ,zeg maar gille, want Rik beet haar een beetje zeg maar gewoon speels.Zo bleven ze doorgaan en ik had Rik dus ff weg gestuurd maar Boo vond dat niet zo leuk en ging naar hem hinneken enz. Ze zat hem dus een beetje uit te dagen,en dus Rik kwam weer.Ik had ze maar gewoon hun gang laten gaan en even staan kijken.Ze gingen zeg maar een beetje met elkaar spelen ofzo(denk ik dan) en begonnen gewoon zachtjes te bijten en als Rik weg wou gaan ging boo hem weer uitdagen!!!!
Rik en Gijs spelen heel veel samen in het land en dan rennen ze samen en steigeren wel eens naar elkaar enz. gewoon spelen!!!
Misschien wil Boo wel ook mee spelen ofzo
ik weet het niet hebben jully misschien een idee van wat er nou was dat ze zo ging spelen in de stal of misschien niet spelen?????Als ze alle 3 buiten gaan ,gaan Rik en Gijs zeg maar achter Boo aan en dat was dus perongeluk een x gebeurd,dat vond boo dus NIET leuk.
Misschien als dat Boo een x met alleen Rik of alleen Gijs buiten gaat dat dat wel kan ofzo!!!!!!
nou ik hoor graag wat reactie`s hier over
kiszzzy lauraaa