ik zit met mijn handen in het haar want niemand weet wat doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
amazone77 schreef:morgen middag wassen met koud water en groene zeep!,morgen word het een graadje of 13,en als je alleen zijn achter benen maar moet doen gaat dat prima,zet hem wel uit de wind.
en droog het daarna goed af met een handoek.
succes.
Echt, het is niet te geloven hoe vies die soms is. Geen enkele borstel helpt, zelfs zo'n poetsblokje niet. Die schuur je gewoon helemaal op. Maar ik heb laatst bij de welkoop zo'n koeienborstel gekocht. Werkt echt super!

banderass schreef:amazone77 schreef:morgen middag wassen met koud water en groene zeep!,morgen word het een graadje of 13,en als je alleen zijn achter benen maar moet doen gaat dat prima,zet hem wel uit de wind.
en droog het daarna goed af met een handoek.
succes.
hehe dankje maar ik woon in belgie en daar gaat het normaal niet zo warm worden :d:p
en ik heb bv van die mayonaise-emmers met deksel waarin ik warm water meeneem naar de paarden... dankzij die emmers hebben ze tijdens de vorstperiode nooit zonder drinken gestaan

Sies schreef:http://www.agradi.nl/product?sssc=Shampoos&pid=7006630&sc=Paarden&hc=Dierbenodigdheden&pcatnr=10%2C01%2C17&ssc=Huid+%26+Haar
Dit gebruik in altijd voor mijn witte paard, in de winter dan.
Ook zijn er diverse "droog'shampoo's te krijgen.
Opspuiten, intrekken en met een nat (koudwater) spons afvegen.