Ik heb een vraagje, het viel een vriendin en mij op dat de staart van een vriendin haar paard opgegeten word.
Ze is er achter gekomen dat mijn paardje dat doet, zijn staart is al voor de helft weg gevreten. Ze heeft nu een middeltje voor de staart dat antibijt is.
Maar toch vraag ik me af waarom mijn paard dat doet.
Hoe kan dit dat mijn paardje dat doet?
Komt ze iets tekort? Kan ik daar wat aan doen? Hoe kunnen we het verder voorkomen?
Wie kan mij helpen?
Ik vind het erg graag weten waarom ze dat doet.
Groetjes Moniek_Jordy
Katja
Geplaatst: 21-02-09 11:53
Verplaatst van MD naar VSW.
elise t.
Geplaatst: 21-02-09 22:29
hoi,bij mijn ruin is er ook een heel stuk staart weg gegeten door mijn toen nog geen 2 jarige merrie.Ik weet niet waarvoor ze het deed maar later deed ze het niet meer.Ik zorg er wel voor dat er altijd wat wilgentakken liggen,zodat ze daarop kan kauwen.groetjes...
Ik zou ook graag willen waardoor het komt! wij hebben er ook 1, en die van mij, mist nu helft van zijn staart.. leg er nu een vlecht in, gaat goed.. Er is ook een spul, weet niet meer hoe t heet.. ook niet in nederland aan te komen, maar als een paard het 1 x in zijn mond heeft gehad, zullen we zeker voorkomen dat t geen 2e keer gebeurd als we t aan kunnen komen, smeer ik dat er binnenkort zeker wel in