Ik zit er over te denken mijn merrie Lyra te verkopen. Het is een super leuke merrie, maar ik heb niet zoveel tijd en ze moet minstens elke dag gereden of gelongeerd worden. Ze heeft veel temperament en wil graag voor je werken. Als je haar een paar dagen op stal laat en haar niet de aandacht geeft die ze nodig heeft, word ze erg druk. Ik vind het heel erg dat ik besloten heb deze grote stap te zetten, maar Lyra en ik worden er op dit moment niet gelukkiger op. Ik zal even wat over haar vertellen: Het is een NRPS-merrie van Santo Amigo, ze is 9 jaar, word in mei 10 jaar, ze is een donkere vos (koffievos), haar hoogte is 1.56m. (op haar papier), maar ze is zeker wel wat doorgegroeid, ik denk dat ze nu 1.58m. is. Het is een lief beest, maar met een temperamentvol karakter. Verder is ze eerlijk, mooie Arabische uitstraling, gezond, vorig jaar klinisch goedgekeurd voor sportpony en heeft goede bewegingen. Nou, ben ik benieuwd wat een goede vraagprijs voor Lyra is. Willen jullie hier dan even een motivatie bijzetten? Hieronder nog een foto van Lyra.
Groetjes Melina
Foto van Lyra
hij zou wel een perfect huis bij mij krijgen,