Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marlous schreef:Denk dat er niet echt een oplossing voor is. Genoeg ruwvoer geven in de bak?
Of je moet iets antibijt er op smeren/spuiten. Cribbox ofzo.. maar veel paarden eten daar gewoon door heen. Of sambalMaar zo'n bak is wel een groot stuk om te doen denk ik..
Dana69 schreef:Onze pony deed dit ook en iemand vertelde ons dat hij te weinig zouten en mineralen binnen zou krijgen, wij hebben een himalaya liksteen opgehangen en het probleem is opgelost.
Je kunt het wellicht proberen.
en er hangen altijd meer hooizakken in de paddock en wilgentakken maar nog moet er af en toe ff aan geknaagd worden ongelofelijk! Cribbox werkt wel even maar na een paar keer regenen is t er weer af echt een rampenplan dus.. Schrikdraad is wel optioneel idd! Tellie schreef:Waarom is carboleum verboden?
. Dana69 schreef:Onze pony deed dit ook en iemand vertelde ons dat hij te weinig zouten en mineralen binnen zou krijgen, wij hebben een himalaya liksteen opgehangen en het probleem is opgelost.
Je kunt het wellicht proberen.

Netty18 schreef:Mijn paarden knagen ook aan de houten bakrand. Had al allemaal middeltjes geprobeerd maar niets hielp.
Nou heb ik een middeltje gevonden wat wel help. Hertshoornolie. Het is wel duur maar helpt perfect. Je kan het gewoon bij de welkoop kopen.