.Hij zuigt alleen lucht tijdens en vlak na het eten. Hij lebbert zijn voerbakrand af en grijpt hem vervolgens vast, hangt eraan en zuigt lucht. Ik vroeg mij af of het effect kan hebben om zijn voerbak te verlagen, zodat hij niet goed grip meer krijgt op zijn bak.
Voor de duidelijkheid, hij doet het alleen tijdens en direct na het eten, dus ook als je hem tussendoor een peentje geeft (niet met hooi). Voer ik hem echter buiten, na het werk tijdens het afspuiten van zijn benen, dan lebbert hij alleen de de stang af van de verhoging waar de bak met voer op staat, dan zuigt hij daar geen lucht op (stang zit lager). Vandaar dat wij zijn voerbak nu gaan verlagen, heeft iemand hier ervaring mee?
, om het zoveel mogelijk tot een minimum te beperken is dit een optie.
!!
.
) en hij erachter kwam dat ie ineens een meter lager zat
.
, kan dat niet want zijn voerbak is verlaagd en zijn drinkbak ook alles waar hij op zou kunnen luchtzuigen is aangepast! Maar het gaat nu om jou paardje, ik vindt het geen goede remendie om een luchtzugband te kopen, want ik kan me niet voorstellen dat dat zo lekker zit na het eten. Verder werkt het echt prima om de voerbak lager te hangen, dus dat is mijn advies