In welke regio zit je?
Als ik mijn paard 3 a 4 keer per dag zelf zou moeten voeren, zou het voor mij al niks zijn. Ik denk dat er meer mensen zo over denken. Halfpension houdt imo in dat je een stal krijgt, waar gevoerd wordt en waar toezicht op is, incl hooi en stro.
Je zou wel gewoon een kale boxhuur kunnen doen waarbij de klant zelf alle benodigde materiaalkosten op zich neemt. Dan moet je niet te hoog gaan zitten, hier in de randstad betaal je voor die grootte zo'n 150 euro KALE HUUR, maar dan zit er wel iets van een longeerring bij, paddock en bak. Wetteren klinkt als iets 'ver wegs'
...
Dat er een binnen- en buitenbak af te huren zijn op kleine afstand, maar imo niks uit, want daar moet je op die lokatie waarschijnlijk toch nog voor betalen. Zadelkamer is mooi meegenomen, maar eigenlijk ook wel een vereiste.
Ik denk dat ik hier zelf, mede door geen bak aanwezig, door zelf alles te moeten regelen ed, nog geen €100.- per maand aan zou betalen. Maar ik ga wel uit van randstadmogelijkheden/prijzen!! Is het evt. mogelijk om het afgezette stuk land te voorzien van een simpele zandlaag? Dan heb je iig een 'echte' bak, aangezien de uitrijmogelijkheden redelijk zijn en je anders naar een andere lokatie zou moeten...?
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 09-02-09 16:08, in het totaal 2 keer bewerkt