)nu moet ik dus nog zn neusharen en zn haren onder bij zn kaken/keel weghalen, heeft ie van die lange haren zitten, knip ik normaal weg maar wil ze nu wegscheren, neusharen gaan niet met schaar, gooit ie ook met zn hoofd, dus dat is ook geen succes
en ik moet nog manen trekken, dat doe ik zo'n 3x per jaar en da heeeeel dun, zodat ik dan maanden lang alleen ff hoef bij te knippen
maar manen trekken moet met 3 mensen, 1tje houdt praam vast 1tje houd hooefd stil 1tje trekt de manen, en dan moet jr snel zijn want hij wordt echt kwaad anders!
met zn 2en lukt ook wel maar hij gooit met zn hoofd en dan is het lastig om in je 1tje praam&halstertouw vast te houden, mn smid gaf me Tranquigel, werkt net als Sedalin, dat ga ik dus geven om manen te trekken, heb geen zin om hem weer zo te moeten vervelen met die praam, dat gaat zo rampzalig!en er is niemand hier die hem vast kan/wil/durft te houden!en t is voor Quentin gewoon heel vervelend dat gedoe met praam enz bij manen trekken!normaal trek ik zn manen aan t begin van t zomerseizoen, dan heb ik altijd een periode van 3 of 4 mnd dat ik 3x per mnd wedstrijd heb, dus dan moet ik veel invlechten, verder knip ik zn haren bij, tot ik weer een periode met veel wedstrijden heb, verder val ik hem niet lastig met manen trekken!
maar kent iemand Tranquigel, ervaringen ermee?daar ben ik nml benieuwd naar!