Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
anoniem15 schreef:Lex schreef:Wat valt er onder dokter en hoefsmid?
inentingen, als ze ziek zijn voorziet zij de medicijnen en geeft zij ze ook ...
en zij kapt de hoeven ook, om hoefijzers te zetten laat ze iemand komen.
GamblersCup schreef:Met een rommeltje heb ik nooit problemen, ik hoef geen sjieke stal. Ben zelf een rommelkont.
Maar met wanden ben ik altijd erg voorzichtig, zeker na wat een andere Bokster haar paard is overkomen.
Hoe ziet dat er precies uit, zit er gewoon een gat in, onder aan de scheidingswand, boven aan de scheidingswand? Als een paard maar een beetje risico loopt met de benen te blijven haken, dan zou ik daar mijn dier niet neerzetten.
anoniem15 schreef:GamblersCup schreef:Met een rommeltje heb ik nooit problemen, ik hoef geen sjieke stal. Ben zelf een rommelkont.
Maar met wanden ben ik altijd erg voorzichtig, zeker na wat een andere Bokster haar paard is overkomen.
Hoe ziet dat er precies uit, zit er gewoon een gat in, onder aan de scheidingswand, boven aan de scheidingswand? Als een paard maar een beetje risico loopt met de benen te blijven haken, dan zou ik daar mijn dier niet neerzetten.
het is niet gevaarlijk voor he paard, maar mijn paard zou in de buitenste stal staan en het paard ernaast is een kleine A-pony die gemakkelijk bijt naar andere paarden. en hij kan zijn nek erdoor steken. dus als mijn paard te dicht staat word hij waarschijnlijk wel gebeten.