Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
poes schreef:Inderdaadals je zelf binnen en buiten moet gaan zetten is het enige wat erbij komt dat je 2 keer moet gaan toch? Bij ons moeten de stallen ook gemest worden, moeten we ook voeren, sleuren ze ook met bidons water, is het zoeken naar hooi, etc?

poes schreef:als je zelf binnen en buiten moet gaan zetten is het enige wat erbij komt dat je 2 keer moet gaan toch? Bij ons moeten de stallen ook gemest worden, moeten we ook voeren, sleuren ze ook met bidons water, is het zoeken naar hooi, etc?
bliksem schreef:poes schreef:Inderdaadals je zelf binnen en buiten moet gaan zetten is het enige wat erbij komt dat je 2 keer moet gaan toch? Bij ons moeten de stallen ook gemest worden, moeten we ook voeren, sleuren ze ook met bidons water, is het zoeken naar hooi, etc?
Of met stalgenoten afspreken dat de 1 's ochtends gaat en de anders 's middags.
kiddes schreef:poes schreef:als je zelf binnen en buiten moet gaan zetten is het enige wat erbij komt dat je 2 keer moet gaan toch? Bij ons moeten de stallen ook gemest worden, moeten we ook voeren, sleuren ze ook met bidons water, is het zoeken naar hooi, etc?
nou dan komt erbij inderdaad buiten en binnenzetten,en brok smorgens voeren,en zorgen voor ruwvoer overdag,en als je nog rijden wilt kom je ook nog eens exstra en savonds binnen zetten weer met ruwvoer,dus denk dat je dan zekers wel 3a4 keer per dag komt
Ze eten echt grote hoeveelheden momenteel om de kachel draaiende te houden, dus dan wil je ook geen te rijk voer, ze staan niet in het werk. kiddes schreef:Wie heeft nog meer een paard ergens op een stal staan met zelfverzorging dus echt alles zelf doen,zelf buiten en binnen zetten en ook voeren.hoe delen jullie de dag in?en hoevaak kom je er..ben erg benieuwd.
russel schreef:kiddes schreef:Wie heeft nog meer een paard ergens op een stal staan met zelfverzorging dus echt alles zelf doen,zelf buiten en binnen zetten en ook voeren.hoe delen jullie de dag in?en hoevaak kom je er..ben erg benieuwd.
Ik heb dit 5 jaar gedaan, kwam 3 keer per dag. Was heel intensief, maar ik deed het met plezier, heb een mega band met mijn paard hierdoor gekregen. Alles zelf bepalen, juist zo zoals jouw paard het nodig heeft en zich er happy bij voelt.
]
)
) maar ja dan werk ik ook veel, en heb ze nog mijn andere bezigheden.