leasen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horse2009

leasen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 18:20

Hallo allemaal,

Ik zit erover te denken om mijn pony te gaan verleasen en zou graag wat meningen willen horen wat ik hiervoor kan vragen.

Het is een C pony en ze is 16 jaar. Zelf ben ik te groot om op haar te rijden. Ze is een erg brave pony maar heeft wel pit.
Ik wil haar verleasen om de volgende reden....
Ik heb veel ervaring gehad met verzorgsters voor haar maar die komen vaak in het begin erg trouw maar na een tijdje wordt het vaak minder en makkelijker om niet te komen, vaak te druk met school etc. wat natuurlijk begrijpelijk is. Maar ik zoek juist iemand die voor een langere tijd mijn pony wil rijden zodat ik weet dat ze voldoende beweging en aandacht krijgt.Wanneer er betaald moet worden, wordt het vaak wel serieus genomen. Ten 2e ook om de kosten te dekken. De pony staat bij mijn ouders op de boerderij maar eet natuurlijk wel brokken, verbruikt hooi en strok, moet naar de hoefsmid etc.

De volgende faciliteiten/spullen zijn aanwezig:
Er is een stal met goede zadelkasten, een poetsplaats en weidegang. In de wei is een bak gemaakt maar hier zit geen zand oid in dus in de winter soms lastig te rijden. Verder staat de pony aan de rand van een natuurgebied dus er zijn voldoende uitrijmogelijkheden.
De persoon kan elke dag rijden, mag ermee naar les en/of ponyclub, wedstrijden mee rijden etc. Er mag eventueel ook met 2 personen geleast worden.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.

miss_white54

Re: leasen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 16:34