Hoe vaak houden jullie de tepels van je merrie schoon? En hoe? En hoe gaat dat in de natuur? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hoe vaak houden jullie de tepels van je merrie schoon? En hoe? En hoe gaat dat in de natuur?
Die staat dan helemaal te genieten, kontje in de hengstigheid-houding, hoofd helemaal omhoog, oogjes weg gedraaid en dan maar met dat bovenlipje van haar over de muur heen kroelen
Gek beest
Zo kan ze er ook echt van genieten als ik haar bips rondom haar anus schoon maak (blijft bij haar ook altijd viezigheid hangen
). Volgens mij ga ik haar later echt een lol doen als ik een hengst uitzoek die natuurlijk dekt

En als het veulen een paar maanden oud is moet ik helemaal oppassen, dan mag het veulen ook maar peperkt drinken, en dan moet ik helemaal uitkijkne 
ik maak het schoon met een babydoekje..net zoals neus en andere delen waar het soms niet zo fris kan zijn...
enid schreef:eigenlijk nooit aan gedacht![]()
ik doe het nooit maar ze vinden het niet zo prettig als je dat doet maar waarom moet je ze schoonmaken kan het kwaad als je het niet doet?? als ze een veulen heeft doe ik het meesal wel
Ik ben bij Fayette begonnen omdat ik vond dat ze het op zijn minst moest toe laten dat ik aan haar tepels zat. Toen was ze een jaarling en onder de buik borstelen vond ze nog niet zo fijn. Totdat ik bij haar tepels kwam en die heel voorzichtig een beetje schoon probeerde te maken en ik dus zag dat mevrouw bijna van haar stokkie ging, zo lekker vond ze dat
Sindsdien maak ik het dus regelmatig schoon, alleen al om haar een plezier te doen