hallo, ik ben een maand geleden verhuist naar een andere stal, en begon mijn paard daar ook mee ,heb de da gebeld en die zij dat het een mineralen tekort kon zijn ,ik ben toen die pavo koeken gaan voeren en na 1,5 week is ze er mee gestopt.
Ik denk niet dat het vitamines zijn... Een vitamine spuit eens in de zoveel tijd is altijd goed, maar merk je verder iets aan het gedrag? Wat loomer of iets dergelijks?
ja ze is de laatste 3 weken veel rustiger met wandelen geworden. terwijl ze daarvoor echt een dondersteen was. maar als ik haar los gooi gaat ze flink uit haar dak ook ziet ze er veel gelukkiger uit dit zal wel komen doordat we verhuisd zijn naar een andere stal
Ok, toch zou ik even ergens navragen of er veel mineralen in jouw liksteen zit. En anders zou ik er een aanschaffen. Mocht dat niet helpen zou ik toch eens bij een DA informeren. Krijg jouw paard genoeg hooi op een dag, zodat ze genoeg te doen heeft?
Ze krijg 3 x op een dag hooi en tussen door nog een beetje kuil. maar wat heb ik aan een liksteen met mineralen als ze er niet aan likt? ze kijkt er niet eens naar om