* Ik weet niet zeker als dit toppic juist staat, ik weet niet waar ik het anders zou moeten plaatsen)
Begin een beetje hopeloos te worden, ik ben namelijk al een goed halfjaar opzoek naar een weide in mijn buurt.
Belgisch Limburg om even precies te zijn. Ben al bij enkele mensen gaan vragen maar telkens een negatief antwoordt.
Te weinig gras/ zouden terugbellen maar hebben dit niet gedaan / Wouden geen paard op hun grond hebben staan en ga zo maar verder.
Nu speur ik elke dag internet af, op hoop een weide te vinden die te huur staat, waarop ik mijn paard kan plaatsen.
Voor alle duidelijkheid ik heb nog geen paard! We hebben er momenteen 1 op het oog dat perfect voor mij is, daarom zouden we vrij snel een weide
moeten vinden.Weten jullie hoe ik het beste terug aan mijn zoektocht naar een weide begin?
Zou een bezoekje aan de gemeente misschien meer duidelijkheid brengen, en daar vragen welke weides er in mij buurt te huur zijn?
Hoe hebben jullie het aangepakt en wat kan ik dus het beste doen?
Alvast bedankt voor het lezen van mijn probleem
Groeten Karen
Wie is er dan eigenaar van die weilanden? Ik kan het me bijna niet voorstellen dat er geen boeren in de buurt zijn. Bij je om de hoek zou natuurlijk wel heel luxe zijn. Soms moet je ook iets verder om een ideaal plekje te vinden