Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bad_eendje22 schreef:ik vind ook de accomodatie erg belangrijk ieder voordeel heeft weer zijn nadeel, ik vind alleen dat je voor je stalling waar je nu staat wel erg veel betaald, dat bedrag betaal je hier op een 4 sterren manege incl binnenbak etc.
maar ja je moet doen waar jij je het prettigst bij voel, neem aan dat je dan een auto heb om die 30 km te rijden? want met openbaar vervoer of brommer is het toch wel ver
bad_eendje22 schreef:ik vind ook de accomodatie erg belangrijk ieder voordeel heeft weer zijn nadeel, ik vind alleen dat je voor je stalling waar je nu staat wel erg veel betaald, dat bedrag betaal je hier op een 4 sterren manege incl binnenbak etc.
maar ja je moet doen waar jij je het prettigst bij voel, neem aan dat je dan een auto heb om die 30 km te rijden? want met openbaar vervoer of brommer is het toch wel ver
melissa7 schreef:bad_eendje22 schreef:ik vind ook de accomodatie erg belangrijk ieder voordeel heeft weer zijn nadeel, ik vind alleen dat je voor je stalling waar je nu staat wel erg veel betaald, dat bedrag betaal je hier op een 4 sterren manege incl binnenbak etc.
ja ik heb een auto dus dat is het probleem niet. ik vind zelf dat ik ook veel betaal naar wat ik heb. met de winter heb ik gewoon een aantal weken niet kunnen rijden nl. door de vorst.
ik vond die andere stal een relaxte sfeer hebben, aardige mensen enzo.
maar ben bang dat ik tegen die afstand gaat hikken op een gegeven moment. of het is iets wat wel gaat wennen. ik weet het nog niet.
Morris schreef:Even wat me opvalt, ben jij de topic-starter? (schaduwaccountje?)
bad_eendje22 schreef:manege in rotterdam zuid geloof ik betaal je 245 voor een ponystal.
hoorde ik van vriendin die daar staat met haar pony
ponyparadijs schreef:Morris schreef:Even wat me opvalt, ben jij de topic-starter? (schaduwaccountje?)
Viel mij ook al op. Dubbelaccountje misschien?
Timorboy als je het belangrijk vindt dat je door kan rijden ondanks dat er hevige vorst is is een binnen bak misschien beter. Dan weet je namelijk zeker dat je kan blijven rijden.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je niet in de buurt nog andere stallen hebt.
barbara28 schreef:ik zou blijven waar je staat. je hebt het er naar je zin, en das heeeeel belangrijk!! je weet nooit wat je terug krijgt..bovendien vind ik 30 km wel heel ver! Ik rijd nu 24 km en das echt de limit, eigenlijk al iets te ver..
. Heb helaas zelf geen paardje