Opbergen hindernismateriaal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Viper03

Opbergen hindernismateriaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 11:59

Heeft iemand een idee hoe je hindernismateriaal het beste kan opbergen?
Het lijkt mij makkelijk om dat op een soort kar te doen, zodat je die dan naar de bak kan rijden. Ik vraag me af of zoiets bestaat, weet iemand dit? Of heeft iemand tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 20:54

TAO --> VSW.

areke

Re: Opbergen hindernismateriaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 20:55

Ja die bestaan geloof ik wel, ik heb het dicht in de buurt van de bak staan en heb kunstof dus is niet zo zwaar.

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 20:58

bij ons op de manege heb je aan de muur van de binnenbak van die houders zitten waar de je de balken oplegd. En de staanders staan om het hoekje. Alleen ben ik altijd bang dat die balken van die houders vallen en dat dan de hele paardenboel op hol slaat, wat natuurlijk bijna niet kan in een bak.

xx

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 21:11

Viper03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 08:14

@ cami_cami1: Ja, die ken ik ja. Maar het gaat er eigenlijk om dat je ze ergens op kan zetten zodat je er niet mee naar de bak hoeft te sjouwen zeg maar....

@ Areke: Dat is een goeie, ja dan moet je wel handig zijn ja := ga maar eens even kijken hoe je dat moet doen....thanks!

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 08:17

Wij hebben ze op pallets staan, en dan kun je met zo'n shovel ding d'r onderschuiven.. En dan in 1 x meenemen. De balken liggen op een kar die achter de shovel kunnen, dus kun je zo meeslepen de bak in.

Viper03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 08:21

Ja, is ook een manier, maar ik zat eraan te denken om het aan de hand mee te nemen.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 09:52

dan moet je niet te veel materiaal in 1 keer willen vervoeren. De balken zijn al vrij zwaar per stuk, en je moet door zand heen rijden met je handkarretje. Soort van bolderkar op luchtbanden (zoals je voor het strand wel ziet) wordt het dan denk ik. Anders is het met de hand niet meer te verplaatsen.