stalling

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FahyaFemke

stalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 14:07

120 euro per stal van 3 bij 4 m

Dan heb je alleen een stal en een wei, maar daar moetje je paard zelf inzetten en uithalen. Er word nks voor je gedaan. Ook geen voer gegeven of gekocht. geen stro of hooi.

Je hebt infeite een stal, een wei, en een bak ter beschikking.
De rest moet je zelf doen en kopen etc.

Redelijk, of toch aan de dure kant?
Laatst bijgewerkt door FahyaFemke op 20-01-09 14:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Hogeboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 14:15

Als je het voor elkaar kan krijgen dat je er alles mee kan gaan doen, doen zou ik zeggen. Laat dit ook even op papier zetten!
Als je dan 2 stallen erin hebt dat hij niet meer kan terug krabbelen.....

Gewoon proberen! Niet geschoten is altijd mis.

Wiesje

Re: stalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 14:24

Je zit in Zuid-Holland, de Randstad? Dan lijkt me dat niet zo gek veel. En anders ga je toch op zoek naar iets dat je niet te duur vindt ?!

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 14:28

Nou er zijn maar weinig stallingen hier in de buurt.
zit niet bij de randstad trouwens. maar boven Zeeland.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 14:34

Heb je dus een buitenbak?Met redelijke bodem, dus niet bij een klein buitje ondergelopen?

Het klinkt "goed", zou wat mij betreft nog 20 euro af mogen, maar je zit dan wel in een ander deel van het land.

Is er toezicht van buren, of ligt het erg afgelegen? Daar zou ik ook naar kijken, heeft niets te maken met de prijs denk ik maar met je eigen geruststelling ;)

Ik zou het wel doen denk ik :j

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 14:39

bak is minimaal. in de zomer goed, maar in de winter en regenmaanden flink nat en soppig (heb er al eerder gereden).
ligt niet afgelegen, dus dat is gunstig.

Het is niet voor eigen paarden, maar voor africhtingspaarden die dan bij mij stallen. Mijn paarden staat 24/7 thuis inde wei, en heb dus mogelijkheid stal er bij te huren voor andermans paard. Kosten komen daar dus nog boven op, en dat vind ik jammer voor de 'klanten'. Dat had ik er beter bij kunnen zetten.
Kan ook wel ergens anders, wat goedkoper misschien, maar daar is geen bak. En die heb ik echt nodig met dat rijden.