Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jessiesand schreef:@ aerdenhout1: waar heb je dat rubberenlint vandaan?
Wij krijgen binnen kort ook een bak *jeej* en willen het ook graag met rubber omheinen.
aerdenhout1 schreef:jessiesand schreef:@ aerdenhout1: waar heb je dat rubberenlint vandaan?
Wij krijgen binnen kort ook een bak *jeej* en willen het ook graag met rubber omheinen.
IK heb ooit...jaren geleden de bak laten aanleggen..... die hebben ook voor het band gezorgd.
Het is mooi spul, maar zoals ik al zei bij mij staan de paarden af en toe ook los in de bak en dan gaan ze er toch over heen hangen.
Belangrijk met dit soort omheining is dat je het gaat spannen als het redelijk warm weer is. Doe je het in de wintermaanden, dan is het rubber erg stug en gaat het als het warm is slap hangen, wat natuurlijk geen mooi gezicht is.
Wanted2003 schreef:Mijn vader verkoopt ook houten omheiningen.Voor een rijbak is het niet verstandig om rond door rond te nemen.Het moet zo glad mogelijk zijn aan de binnenkant zodat je geen kans hebt op blessures.Als je b.v. vierkante palen neemt van 10x10cm.van 2meter lang,met 2 regels halfrond,gecreosoteerd,kost dat bij hem € 10,25 per meter,incl.B.T.W. Een poort van 3 meter kost compleet met palen en sluitwerk € 375,00.Meer weten? pb of Boavista-rikken.nl
)