Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fjordjes schreef:heb je iets zwart op wit? heeft ze bijvoorbeeld een contract ondertekent ofzo?
GirlyMelis schreef:Tjah .. waarmee ontworm je? Met welke werkzame stof? Kan je niet beter een mestonderzoek doen en daarna je wormenkuur uitzoeken ..
iets wat veel mensen vergeten / of niet weten.
.
Je moet zowiezo gewoon elke dag de mest uit de bak en de wei halen.starjo schreef:Je moet zowiezo gewoon elke dag de mest uit de bak en de wei halen.
En teveel ontwormen is dus helemaal niet goed , er is al veel te veel resistentie , omdat mensen gewoon klakkeloos ontwormen zonder dat ze weten OF de paarden wormen hebben en WELKE WORMEN ze dan hebben..
Ga idd eerst eens na of de paarden besmet zijn en dan pas behandelen .
jessj22 schreef:starjo schreef:Je moet zowiezo gewoon elke dag de mest uit de bak en de wei halen.
En teveel ontwormen is dus helemaal niet goed , er is al veel te veel resistentie , omdat mensen gewoon klakkeloos ontwormen zonder dat ze weten OF de paarden wormen hebben en WELKE WORMEN ze dan hebben..
Ga idd eerst eens na of de paarden besmet zijn en dan pas behandelen .
waarom moet dat elkedag?
nog nooit gedaan maar goed
ik heb er voor gezorgd dat zij bij ons op stal kwam de man waar ik de stallen van huur ik een kennis
ik heb zelf alles bepaalt de eigenaar staat hier infeite helemaal buiten
ik heb de eisen gesteld
dat er om de 3 maanden word ontwormt
en 1 keer in het jaar geent
maar omdat het niet mijn stal ik kan ik haar er helaas niet van afsturen
helaas staat ze nog niet zolang bij ons maargoed dan mag het nog niet zo zijn dat ze zich niet aan de afspraken houd
het zelvde is de eerste paar maanden geweest dat ze van mij een pak zaagsel pakte daar heb ik geen problemen mee als er maar betaalt word
maar vervolgens moet ik zelf achter het geld aan zitten ja hallo ik ben geen gekke henkie
maargoed
en aangezien ik dan niet op de grote stal mag komen en in de binnebak als de paarden niet geent en ontwormt zijn daar zit ik mee
dan kan ik mijn paard wel ontwormen maar als zei d'r paard niet ontwormt kan mijn paard net zo goed wormen krijgen
in de bak. Dus kunnen ze ze op die manier dus binnen krijgen.
in de bak. Dus kunnen ze ze op die manier dus binnen krijgen.