Het probleem: mijn zadelkast puilt uit.. Ik kan mijn zadel er maar amper in krijgen, omdat ik aan de ene zijkant binnenin haakjes heb en aan de andere kant een beugel voor dekjes en dekens enzo. Dat hangt vol, en het is niet handig.. (had ik dat van te voren maar geweten) Onderin heb ik een grote la, en daarin heb ik ook vanalles liggen, van peesbeschermers tot wormspuiten, van een borstels tot medicijnen.. Aan de deur hangen de halsters die ik gebruik en een hoofdstel. Alles wat ik gebruik voor een paard en een pony moet ik kwijt in 1 kast. Ik heb echt niet overdreven veel spullen, heel veel dekjes, of dat soort dingen. Blijkbaar heb ik gewoon een veel te kleine kast..
Nu zie ik wel eens van die dingen voor in een zadelkast, waarvan ik me afvraag of het handig is.. (Kan alles wel gelijk kopen, maar helaas, het geld groeit me niet op de rug..) Bijvoorbeeld, een speciale capbeugel, waar je zo je cap op kan hangen, is dat nou handig? (kan hier zo geen plaatje van vinden) Een zadeldraagding, die je naast je kast kan zetten? Een opbergrekje met haakjes?:

Wat gebruiken jullie om de boel netjes op te bergen? Wat is nou echt dé tip?
Ik denk dat ik sowieso de kringloopwinkels maar eens bij langs moet voor nog een kast, al was het maar om daar de kleine dingen in de te doen die ik niet vaak gebruik, maar wel echt moet hebben.
met allerlei flessen en zo (shampoo, antiklit etc)
Dus het rekje vind ik wel een aanrader