Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tiffy schreef:Ik moet even nagaan of er Selenium in zit, maar volgens mij is er geen enkel gemixed supplement waar dit bij zit. Ik heb zelf nog Vit. E en Selenium los, dus als hij straks meer arbeid moet verrichten kan ik dat altijd nog los toevoegen.
In beide supplementen die ik geef zit ook selenium, dat zit meestal in vitamine-mineralen supplementen. promptertje"]
[quote="Tiffy schreef:Ik moet even nagaan of er Selenium in zit, maar volgens mij is er geen enkel gemixed supplement waar dit bij zit. Ik heb zelf nog Vit. E en Selenium los, dus als hij straks meer arbeid moet verrichten kan ik dat altijd nog los toevoegen.
In beide supplementen die ik geef zit ook selenium, dat zit meestal in vitamine-mineralen supplementen.Unity schreef:Voersupplementen zijn bij een gezond paard alleen goed voor jou gemoedsrust. En voor de portemonee van de fabrikant/winkel. bij veel goed hooi/kuilgras, goede brok en musli moet je zelfs gaan kijken of je m niet te veel pietamientjus gaat bijvoeren!!