Ook schijn ik het op één of andere manier aan te trekken dat iedereen mij ongevraagd tips wil geven
De laatste dagen is het dus echt heel erg, woensdag was ik aan het rijden (nadat ik dinsdag les had gehad, en dus bezig was met het "huiswerk") komt er gewoon iemand de bak in, gaat in het midden staan en gaat me ongevraagd vertellen wat ik volgens haar fout doe. Gister wilde ik lekker in de buitenbak rijden, was er echter 1 aan het rijden die constant aan het klikken was, maar goed, daar was nog redelijk over heen te komen, totdat er een klein jochie met crossmotertje in de buurt van de bak aan het rondjengelen ging
Toen ben ik maar naar de binnenbak vertrokken, waar ik opzich lekker heb gereden, maar toen ik klaar was hoorde ik van Dorus dat er weer iemand tegen hem aan de rand van de bak tips over mij aan het geven was.Grrrr, ik word hier echt niet goed van, maar het ergste vind ik nog dat ik me voor dit soort dingen niet kan afsluiten. Iemand tips (dit keer vraag ik er zelf om
) hoe ik me beter kan concentreren en me niets aantrek van dit soort gedoe? 
, ben je tevreden, stop dan. Rij niet langer door, niet nog beter willen hebben. Goed is goed. Op deze manier heb ik mijn concentratie leren vergroten. Ben ik nu helaas kwijt. Heb teveel in het bos gecrosst.
). Helaas (voor mij en voor Cas) word ik daar erg kriegel van.