Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Als hij 's avonds op stal gaat, smelt het ook wel weg neem ik aan. Gewoon lekker laten hangen! Grobegni schreef:MIjn trekpaard staat dag en nacht buiten en heeft ijspegels aan zijn sokken, buik, staart en baard. Niets aan te doen, morgen gaat het dooien en is het zo weg. Nu krijgt ie er sowieso geen mok oid van, aangezien het ijs droog isAls hij 's avonds op stal gaat, smelt het ook wel weg neem ik aan. Gewoon lekker laten hangen!

Een kleine pony met van die witte olifantenpoten eronder
_rosita_ schreef:Ik zou me er niet zo druk over maken, mits je niet regelmatig de kootholtes wast met zeep of er constant borsteld. Als je dat niet doet, zit er een prachtige natuurlijk vetlaag die het water prima kan afvoeren..
rakni schreef:waar blijven de foto's? dit lijkt mij een grappig gezicht?
ik zou me er geen zorgen om maken trouwens!
rakni schreef:waar blijven de foto's? dit lijkt mij een grappig gezicht?
ik zou me er geen zorgen om maken trouwens!
(inmiddels zijn ze vast gesmolten denk ik?) Die van ons zijn ook gevoelig voor mok (vooral Iranda), zij krijgt het niet zozeer van water maar van veel in modder staan (dan gaat het "broeien" daaronder) en 's zomers als het heel zonnig is (soort zonnebrand lijkt het dan). Iranda schreef:Lekker laten hangen die pegels(inmiddels zijn ze vast gesmolten denk ik?) Die van ons zijn ook gevoelig voor mok (vooral Iranda), zij krijgt het niet zozeer van water maar van veel in modder staan (dan gaat het "broeien" daaronder) en 's zomers als het heel zonnig is (soort zonnebrand lijkt het dan).
)