Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, wij hebben 2 veulens van afgelopen jaar buiten, 7 jarige en nog wat ander jong spul, koud hebben ze het niet hoor. Lekker wat te eten enz
Een extra plak hooi (of twee) is wel handig

Tanneke schreef:Ik heb een oudere merrie ook dag en nacht buiten. Zal ik haar komende nacht ook buiten laten, of toch maar op stal zetten?
Zit te twijfelen wat ik zou doen.
Is een shetlander, en heeft uiteraard geen deken om
)???? Ik kan me de heftige winters in de jaren 70 en 80 nog goed herinneren. En mijn toenmalige verzorgpony's stonden gewoon buiten, hoor. Is er niet eentje dood gegaan.
friesiszwart schreef:ja zou geen probleem moeten zijn. Echter voor mijn eigen gemoedsrust heb ik mijn paarden net toch maar binnen gezet.

Twiggy2008 schreef:Bij oudere pony's en paarden of wat zwakkere dieren met minder weerstand, kan ik wel begrijpen dat je ze binnen zet.
Maar die van mij heeft nog nooit zulke lange haren gehad (heb vandaag zijn vacht eens heel goed bekeken), hij is gezond en jong en kan het prima hebben, hoor. Zeker in combinatie met lekker ruwvoer erbij........
Dus ik zal morgenochtend vroeg wel zien of hij bevroren is of niet.![]()
Mijn konijnen zitten ook in een ingepakt hok buiten met dikke lagen stro, hooi en veel voer.
Klinkt misschien gek, maar over hen maak ik me meer zorgen dan over mijn paard. Die redt zich wel.