Ik volg dit even mee, ik heb geen idee hoe namelijke n ben wel geintereseert in vlechtechnieken. Persoonlijkvind ik met naald en pektouw het mooiste resultaat geven bij wat vollere manen maar bij kwpners weer een tegenvallend beeld omdat die in het algemeen dunnere manen hebben.
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-09 16:23
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 20-05-22 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt
tape... is lastig, laat vaak los, we gebruikten het vroeger dus altijd op de wedstrijden, je moet er voor zorgen dat je het knotje dus goed strak tussen je vingers pakt, en dan de tape er strak om heen doet, en dat het goed op elkaar aansluit, zodat het goed plakt,
Wij gebruikten dat vroeger bij 4 en 8 - tal, voor het geheel. Maar kan me niet voorstellen dat het tegenwoordig (in nederland) nog veel word gebruikt.
Belangrijk is in elk geval dat je de knotjes mooi op een rechte lijn maakt, en dat je ipv de vlechten op te rollen, je de vlechten opvouwt, zodat ze wat rechter en platter zijn en je makkelijker de tape eromheen kunt doen.
Ook idd zorgen dat je de tape goed strak eromheen doet, en 2 keer rond.
Kan me ook niet voorstellen dat dat nog gebruikt wordt...hoop ik toch want die tape rond knotjes vind ik echt afschuwelijk Da's meer iets van vroeger denk ik...