Ik ga binnekort een pony huren en ga die naar een andere plek brengen/stallen, dichter bij mij.
Alleen daar moet ik wel zelf hooi en stro bestellen dus heb ff een paar vragen, misschien dat jullie daar dan antwoord op hebben?
Hooi:
Hoeveel hooi moet ik de pony geven, het is een e-pony, als hij van 's ochtends tot 's middags/'s avond op de wei staat met voldoende gras, als het weer het toelaat, maar zo ongeveer van 7.30 tot 17.00/18.00 op de weide dan. (geld voor de wintermaanden)
Het word een normale baal hooi, hoeveel hooibalen dan waarschijnlijk nodig per week?
Stro:
Hoeveel stro moet ik gebruiken als de pony dus de hele dag zowat op het land staat, van dus 7.30 tot 17.00/18.00 (geld voor de wintermaanden).
Ik dacht dan aan, moet nog ff kijken of het een pony is die erg veel mest etc, maar zeg maar als hij normaal zou mestene etc, en dan 6 dagen per week goed de natte plekken en de drollen eruit te halen en dan 1 dag alles eruit halen.
Maar dus alleen voor de nacht die stal gebruikt he, dus zal er weinig zijn behoeftes doen..
Ook hiervoor normale balen.
Hoeveel balen per week dan ongeveer?
Dit vraag ik ook omdat ik het moet bestellen per maand, en als ik te weinig kom dan met een probleempje zit
Ik hoor het wel!!
xxxSanne