Hartog voer slecht verkrijgbaar, wie heeft er ook last van?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tisje

Hartog voer slecht verkrijgbaar, wie heeft er ook last van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 21:33

Ik voer mijn paard al meer dan een jaar voer van Hartog (concept en balance). Nu is het bij mij in de buurt slecht te verkrijgen en moet ik dus 30 minuten met de auto rijden voordat ik bij een voerhandelaar ben die het verkoopt (ik ga naar Loosdrecht). Nu greep ik daar vorige keer gigantisch mis. De balance muesli was op en de concept was nog maar 3 weken houdbaar. Nu kreeg ik vandaag te horen dat hij helemaal stopt met het verkopen van de conceptbrok. Daar baal ik behoorlijk van, maar ik snap het wel. Het wordt gewoon teweinig verkocht. De slobber (promisecare) van Hartog heb ik overigens nog nooit in een winkel zien liggen. Ik ga nu een aantal andere voerhandelaren bellen met de vraag of zij het wel kunnen leveren (met een goede houdbaarheid) en eventueel kunnen komen bezorgen.

Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben? Hoe hebben jullie het opgelost? En weet iemand welke voerhandelaar het thuis komt brengen en Hartog in zn assortiment heeft?

MiSzNiTa

Re: Hartog voer slecht verkrijgbaar, wie heeft er ook last van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:35

ik heb er ook last van haalde mn voer altijd in de plaats waar ik woon nu moet ik er een stukje voor rijden en vaak is het er niet.

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:37

Ik heb er eigenlijk geen last van..
Bestel het regelmatig over internet ( die zit hier in het dorp, maar bezorgd alleen.. Dus je moet het bestellen over internet ) en 20 minuutjes met de auto zit een voerhandel.. Daar verkopen ze trouwens wel veel Hartog.. Maar dat ligt niet echt bij jou in de buurt...

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:37

tisje; kan hij het niet voor je bestellen als je een belletje geeft dat je het nodig hebt?

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 21:43

@Ilsiie: hij kan het alleen in hele pellets bestellen.. en ik heb niets aan 50 zakken tegelijk...
ik heb nu 5 bedrijven gemaild met de vraag hoeveel bezorgen kost (ze doen het binnen een straal van 30 km, en daar val ik binnen).

@MiSzNiTa: ik bel altijd van te voren of ze het apart willen leggen. maar dan zit ik dus alsnog met het probleem dat als het er niet is, ik ergens anders heen moet. En ik ben vorige keer dus vergeten, met het gevolg dat ik dus geen voer had