wat te doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 10:23

heey!

Ik wil weer eens wat leuks om te doen met rijden, ik ben de laatste tijd eigenlijk heel veel dressuur gericht-rijden aan het doen. Ik wil weer eens wat anders, springen vind hij eigenlijk te moeilijk, en buitenrijden kan ik ook niet (ik heb over een paar maanden mijn ruiterbewijs) Heeft iemand nog ideeen? Het mag ook met dressuur te maken hebben hoor!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 10:25

Vrijheid dresseur, balkje's draven, aan de hand mee springen mee gaan wandelen, laten grazen, een eng pacourtje opbouwen (met zeil pionnen). Zonder zadel rijden enz.

ChristelSla
Berichten: 113
Geregistreerd: 31-10-02
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 14:59

Hoi.
1. Bij mij op stal hebben we een tijd een hele grote plastic bal gehad.
Deze gooiden we dan in de bak en gingen dan voetballen met een boel paarden. Wij zitten dan op de paarden. Je leert je paard hiermee ook wat mak maken en wat stoerder te zijn. Erg leuk en lachen is het ook, je kan zelfs hele competities houden.
Je paard durft misschien in het begin niet tegen de bal aan te lopen, maar stapje voor stapje drijf je hem erheen, net zolang totdat hij hetzelf leuk vindt.
Mijn paard was zo fanatiek, hij scoorde veel doelpunten.
Dit alles natuurlijk wel in stap, om het veilig te houden.
Ook kan je tegenstander met zijn paard de bal afpakken, met zijn voorbenen dus tegen de bal schoppen etc.

2. Met muziek rijden is ook altijd leuk.

3.stoelendans met paarden. je moet dan richting een band lopen en eraf springen. De persoon die niet in een band staat, valt af.

Succes
Groetjes Christel