Groetjes Karin DG
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Dus, ik zou voor die trail NOG beter trainen als voor een Endurance wedstrijd. Begin met enge dingen die je tegen kan komen, zodat je niet voor verassingen staat. Kan ie bijvoorbeeld door t donker? t Kan altijd gebeuren dat t wat later uitkomt dan geplant, dus altijd handig om te oefenen. Heeft ie geen problemen met water? Met heuveltjes op en af gaan? Dat soort dingen. Gaat dat goed, dan kan je met de training beginnen. Op zich is zo'n dag rijden minder uitputtend dan een Endurance van die zelfde afstand. Jullie kunnen in je eigen tempo, maar moeten het wel langere dagen volhouden. 
 zo'n vrouwenboxershort, heb je geen last van naden enzo. Ik weet nie wat voor zadel je hebt, maar zorg dat je geen last van je kont krijgt 
 koop desnoods een seatsaver. t Wordt zo wel een heeel lang verhaal, je kan me ook nog ff pben, hoef ik de rest niet me dit verhaal te vervelen