Ik zet hon en jamey altijd samen in de bak (als ik bijv ga mesten) Ik zet dan standaart als 1e hon erin, omdat ik eerder mee heb gemaakt dat ik een half uur aan het donderen ben (als jamaica eerst gaat) omdat ze niet bij het hek weg te krijgen is.
Afijn, hon staat in de bak, jamaica erbij, jamaica met haar oren in haar nek achter hon aan. Hon draaft geirriteerd weg, en zoekt een ander plekje. Ze zoeken elkaar op (nouja, jamey zoekt hon op over het algemeen) en gaan staan kroelen.
Dan gaan ze allebei weer hun eigen weg, en zomaar uit het niets stiert jamaica weer achter hon aan, nu met open mond. Hon loopt weer weg (haalt ondertussen haar schouders op
). En ze staan weer te staan.Ik kom de bak in, geef jamaica een kroel, loop naar honey, geef honey een kroel. Jamaica komt erbij, wil ook aandacht, krijgt ze niet.
Ik ben met hon uitgekroeld, jamaica weer een kroel, ik loop weg, en het hele verhaal begint weer van voor af aan.
Wat is dit nou?
Hon is drachtig, ik kan er niet continu bij blijven. Tot nu toe is er weinig aan de hand en slaat ze niet naar hon, maar hoe groot is de kans dat dat verandert?

Foutje in de rangorde!