Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hiermee zijn paarden meestal rustig te krijgen ..
ayo schreef:
lovey_ou schreef:Ja het is idd een praam!
Maar ik denk niet dat ze wist hoe ze het moest gebruiken eigenlijk. Want iemand zei dat is slecht hoor! Vroeg ze waarom?Nouja als je weet hoe je er mee om moet gaan zou ze het kunnen uitleggen maar ze wist het niet.
Bedankt

shan schreef:Als je iedereen die zich overal mee loopt te bemoeien van alles uit moet leggen......
Ze was bezig met haar paard en had waarschijnlijk helemaal geen zin en tijd op op dat gezeur in te gaan.
Dat denk ik dus ook!!!
AAAAUUUUUWWWW), keren daarop had de smid een zware kluif aan mijn fjord, waarschijnlijk vond ze de ervaring met praam toch niet echt helemaal geslaagd.dees_daan schreef:en waarom vind jij dat het slecht is dan?
lovey_ou schreef:Nou ik ging vandaag even kijken op de manege zag ik dat iemand zijn paard stond te scheren. Maar dat meisje had een hout latje vast met een touw eraan en daar zat dus de helf van de lip van het paard in. Het paard stond wel stil maar je zag dat het in paniek was. Ze deden het omdat ze het hoofd gingen scheren, maar toen de man de benen ging scheren zat de neus nog steeds vast. Was echt vreselijk dat paard wilde weg maar mocht niet. Iemand zei er ookal wat van maar toen zei iemand anders dat dat niet zielig was.
Wat vinden jullie nou daarvan?