Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
smurfje schreef:gewoon twee autobanden naast elkaar aan een stok binden ofzo.
wij deden altijd slepen met autobanden. was ook erg goed voor de bak
Heb je haar wel beleerd voor de kar of om uberhaupt iets te trekken? Anders niet zomaar doen
wij deden het met een oude pelller weet je wel zo'n ding waar bijv. vlasballen op worden geleverd. daar eerst een laang zand voor gooien en dan sleept hij heel mooi.... is neit licht en ook niet heel zwaar precies goed..
. Werkt het beste als de bak niet té droog is. Mijn paard vond het geweldig leuk om te doen, maar die vindt het ook sowieso leuk om te mogen 'werken'. Succes in ieder geval lovelyd schreef:wij hebben eht ook een keer gedaan emt een shet erg goed voor z'n achterhandwij deden het met een oude pelller weet je wel zo'n ding waar bijv. vlasballen op worden geleverd. daar eerst een laang zand voor gooien en dan sleept hij heel mooi.... is neit licht en ook niet heel zwaar precies goed..
NatasjaM schreef:Ik heb het met mijn paard ook gedaan. Gewoon een biels (best zwaar dus) erachter hangen en gaan met die banaan. Werkt het beste als de bak niet té droog is. Mijn paard vond het geweldig leuk om te doen, maar die vindt het ook sowieso leuk om te mogen 'werken'. Succes in ieder geval
areke schreef:Zat eerst te denken aan een pallet maar ben bang dat dat te zwaar wordt.
Wordt de bak wel mooi egaal met auto banden?
)