Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MysticTinker schreef:Maar met zo'n droogshampoo krijg je gele manen niet zomaar even wit. Ik denk dat je daar toch voor zal moeten wassen.
Eleandra schreef:Hahaha, zal ik het sleepwerk doen Bianca?
Nee hoor, ik snap dat je liever niet aan de slag gaat met water, trouwens wel een interessant idee, ik was er zelf niet op gekomen.
@mirkip
Dat vind ik zelf ook wel handig om even te kijken, dat spul kun je gewoon in de manen doen en zonder uitspoelen worden ze witter?
kjoetie schreef:nou haar manen zijn niet echt geel, maar met een schimmel in wording lijkt het me wel heel praktisch. We hebben alleen warm water in de keuken dus dan sleep ik me een ongeluk, en ik ben niet zo van het water met dat koude weer, dat moet makkelijker kunnenDank jullie iig al voor de tips!
kjoetie schreef:Eleandra schreef:Hahaha, zal ik het sleepwerk doen Bianca?
Nee hoor, ik snap dat je liever niet aan de slag gaat met water, trouwens wel een interessant idee, ik was er zelf niet op gekomen.
@mirkip
Dat vind ik zelf ook wel handig om even te kijken, dat spul kun je gewoon in de manen doen en zonder uitspoelen worden ze witter?
hahaha jaaaah werken jij!![]()
![]()
Nu weet ik iig weer iets om voor de kerst te vragen
ikenindi schreef:kjoetie schreef:nou haar manen zijn niet echt geel, maar met een schimmel in wording lijkt het me wel heel praktisch. We hebben alleen warm water in de keuken dus dan sleep ik me een ongeluk, en ik ben niet zo van het water met dat koude weer, dat moet makkelijker kunnenDank jullie iig al voor de tips!
paard dichter bij keuken zetten geen optie?
bella1wjnmk schreef:waar kun je cowboy magic greenspotremover krijgen?