Hoi!
Mijn vriend heeft (heel erg lief) een hele mooie stal gemaakt in een zeecontainer. Overdag loopt ze in de wei en 's nachts stond ze eerst in een koeienstal, maar aangezien de koeien zelf weer op stal gaan, moest voor mevrouw Balou wat anders gezocht worden. Vandaar deze oplossing. Hartstikke leuk en aardig enzo.... maarrrrrr...... Ze vond het allemaal hartstikke spannend, dat geluid in zo'n container, maar ze begon vrijwel direct lekker te eten en niks aan de hand. 's Nachts om half 1 werden we wakker van gestamp. Ik denk oohhh jee....dr is wat aan de hand... ik van bed af, kijken... stond mevrouw doodleuk gewoon met haar oortjes naar voren gewoon op de grond te stampen. Ze zag me, begon wat te hinniken en ging gewoon weer verder met stampen... We hebben haar eruit gehaald en maar weer op haar oude stal neer gezet, zodat we de volgende dag over een oplossing zouden denken...
Maar nou weet ik geen oplossing!!!!! We gaan al op zoek naar rubberen matten, maar ik weet niet of dat genoeg geluidsdempend is.
Overigens staat de container gewoon open, dus de volgende dag zette ik Balou in de wei, en ze neemt een jump zo die container in, en er weer uit en er weer in en er weer uit en springen en gek doen..... Hartstikke leuk dat ze wil spelen in dat ding..maar liever niet 's nachts!! Wie o wie kan mij helpen?