Prijsopgave Bodem buitenbak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joline_

Prijsopgave Bodem buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 19:30

Ik ben een beetje aan het orienteren wat rijbaan bodem's betreft. Aan het kijken of dit haalbaar
is voor ons en of we er ook werkelijk baat bij hebben.
Nu heb ik al op een aantal sites gekeken, maar hierbij kan ik pas een prijsopgave nadat ze zijn
komen kijken enz.

Heeft iemand enig idee in wat voor prijsklasse ik terecht kom. We hebben nu een bak zonder
speciale bodem. Is wel zand bijgegooid, om het iets op te hogen.

AdnerB

Re: Prijsopgave Bodem buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:00

verder zoeken tot je iemand vind die wel een prijsopgave kan geven als jij de afmetingen geeft van de bak..en wat je eisen zijn..

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:11

Een 20x80 meter baan met een agterberg bodem en dat het water weg kan en omheining kost rond de 55.000 euro. Daar zit trouwens ook het afvoeren van het zand van de oude bodem bij.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:19

Volgens mij, kan het mis hebben, zijn de kosten van het aanleggen van een bak nogal varierent. De ondergrond heeft te maken met wat er nodig is om de bak goed te houden. Dit met oog op drainage en natuurlijk wat voor hekwerk je wil hebben en wat voor grond de bak moet hebben, zand oid.

Ik denk dat een bedrijf dus altijd langs zal moeten komen om een goede prijsopgave te maken, je kan wel informeren of deze vrijblijvend gemaakt kan worden zodat je bij meerdere bedrijven een offerte op kan vragen.

Sunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:20

had vorig jaar een prijsopgaaf van een eb/vloedbak zonder omheining van zo'n 20000 euro