Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(was serieus een van de theorievragen, was dus niet het goede antwoord he
). Rijden was bij ons ook erg makkelijk. Let wel op bij het buitenrijden dat je echt duidelijk met je hoofd heen en weer kijkt, aangezien de examintaoren anders niet kunnen zien of je dat wel goed doet.
)Iedereen zakte.Linda250 schreef:Ik heb mijn ruiterbewijs ook alweer een jaar of drie geleden behaald. Ik vond het reuze meevallen.
Ik heb zelfs niet gesprongen... en toch geslaagd. Yorghos weigerde op een erg natte ondergrond 2x op een laag kruisje. Ik heb toen gezegd dat ik niet door wilde gaan omdat ik geen glijpartij of andere ongelukken wilde hebben. De examinator zei dat dat in dit geval het enige verstandige was. Veiligheid voor alles...
De rest van mijn rijproef ging prima. Ook de theorie vond ik erg meevallen.
.
) 1 voor 1 galoperen, van de groep weg, in de verlichte zit en weer terug. Daarna een paar keer een sprongetje. Toen tussen een obstakel gaan staan (hindernis met deken erover) en met je handen de balken aan raken. Degene die geslaagt waren voor de rijproef op het terrein mochten naar buiten.

Goed onthouden he
zo gaat het paard minder snel op je tenen staan