Waar goedkoop benodigdheden voor weide-afrastering?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

palham

Waar goedkoop benodigdheden voor weide-afrastering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-08 15:57

Over een week, kan ik een stuk landje pachten voor het winterverblijf van mijn paarden Haha! Het stuk land moet ik zelf afrasteren. Een kennis gaat mij helpen bij het opzetten van de rastering. Heeft iemand tips waar je goedkoop alle afrasteringsbenodigdheden kan kopen, zoals witten banden, isolatoren, batterij-apparatuur e.d.?

Gem

Re: Waar goedkoop benodigdheden voor weide-afrastering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:11

Wat heb je al om je wei heen staan? Hek, gaas, prikkeldraad, of helemaal nog niks?
Ik heb veel gekocht via marktplaats.nl, zowel nieuw spul als tweedehands, maar ook bij Agradi.nl kun je wel leuk shoppen.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:18

Agradi is inderdaad wel leuk met de prijzen..
Maar het belangrijkste, zorg dat je geen rommel koopt omdat het goedkoper is.. Goedkoop is duurkoop!!

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 08:11

Ik haal altijd alles bij Hofmanlieve, goedkoop en goede bezorging.
Je kunt het op de site bestellen en dan kun je een afleverplaats uikieze, de dichtbijzijnde ruitershop in jou regio bijvoorbeeld, zij bellen jou als het binnen is en dan reken je gewoon af in de winkel.
En het is vaak goedkoper als ergens anders! Knipoog

http://www.boerenwinkel.nl/N_frame.html ... _18-1.html

Daar staat alle info en artikelen op!
Je kunt dan in het menu links kiezen voor wat voor dier of bijvoorbeeld voor weideafrastering Knipoog

palham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 13:45

Bedankt. Ik heb nog niets rondom de wei staan. Ik ga vaavond en morgen een aantal sites bekijken

Irena_7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:10

Wij kopen vaak bij Agradi, snelle levering en goede kwaliteit.
Succes ermee !!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:19

jwoltmanelp schreef:
Bedankt. Ik heb nog niets rondom de wei staan. Ik ga vaavond en morgen een aantal sites bekijken

Dan hoop ik dat je wei niet al te groot is en veel kost aan pacht. Afrasteringsmateriaal rondom zetten blijft hoe dan ook veel geld kosten en omdat je er (in jouw geval) echt 100 % op moet kunnen rekenen, gaat dit flink in de papieren lopen.

Ik heb zelf een wei gehuurd waar de afrastering (een 2 m hoog Heras hekwerk) al omheen staat, maar waar ik wel op eigen kosten schriklint moest aanleggen om het gaas tegen schuren e.d. te beschermen. Ook dat was al een flinke investering. (Het is wel een fijne plek, dus ik had het er graag voor over Knipoog )

palham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 08:02

Gem, Jeskim en Irena7: Welk materiaal bij Agradi is het beste? de hoputen palen kan ik goedkoop hier in de buurt krijgen. Mij is belangrijk, dat het lint niet snel breekt of kapot gaat. Welk merk lint zou ik het beste kunnen nemen? Ik neem waarschijnlijk 4cm breed, maar weet totaal niet welk nmateriaal goede kwaliteit heeft?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:24

Ik heb een stroomapparaat, lint en paaltjes bij Agradi.nl gekocht.

Nadeel is wel dat ze de paaltjes zo uit de grond kunnen lopen als je stroomapparaat het niet doet/niet aan staat (of gejat is Koe).

Ik vind Agradi goed, we hebben hier in de buurt (zullen vast wel meerdere filialen in NL zijn) een Horticoop, daar hebben ze ook houten/ijzeren/plastic stroompalen, lint, en ik ga morgen even kijken of ze stroomapp. hebben Huilen van het lachen