Vlas lever vraagje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Vlas lever vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 15:22

Mijn paard staat sinds een half jaar op vlas, en over ongeveer 2 a 3 maandjes zijn mijn toen bestelde vlasbaaltjes op. Nu zat ik zelf te denken om nog even ene tijd te wachten, maar vraag mij eigenlijk af of dat wel verstandig is. Hoe zit het momenteel met de levering van vlas, met oog opd at de winter net is begonnen, er natuurlijk veel afname is en het misschien wat schaarsere aanbod? Is het misschien verstnadg om dan nu al te gaan rondbellen voor nieuwe baaltjes, of zou ik nog even kunnen wachten?
Misschien een beetje rare vraag, maar wat betreft bodembedekkingen en bestellingen is best nieuw voor mij Bloos

Mireille

Re: Vlas lever vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 15:37

Om eerlijk te zijn heb ik daar geen flauw idee van, en ook geen ervaring mee. Maar je kunt toch altijd wat leveranciers bellen om te vragen wat nu de levertijd is en de te verwachte levertijd over een maand of 2? Lachen
Dan kun je altijd nog beslissen of je nu al besteld, of pas over 2 of 3 maanden.