Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Britty schreef:Wát maakt ze er precies aan stuk??Mijn paard heeft deze week voor de 2e keer haar waterleiding stuk gemaakt,
DubbelDun schreef:Britty schreef:Wát maakt ze er precies aan stuk??Mijn paard heeft deze week voor de 2e keer haar waterleiding stuk gemaakt,
De drinkbak zelf lijkt me moeilijk, die zijn behoorlijk stevig.
De waterleiding zou kunnen, maar hier kun je een ijzeren buis omheen doen en goed vastzetten met leidingbeugels.
Een losse waterbak op stal is alleen handig als je moet weten hoeveel je paard drinkt per dag óf omdat hij niet ongelimiteerd water mag, dus dat zou ik zoveel mogelijk voorkomen.
Britty schreef:Ik moest hier toch wel even om lachen, ook al besef ik dat je het beste met je paard voor hebt, maar het is zo'n antropomorfische gedachteMaar ik wilde eigenlijk gewoon iets vrolijkers dan die deprimerende zwarte bak in haar stalletje. Tub Trog blijkt niet de oplossing, maar ik ga vanmiddag het tuincentrum 's checken!
Francis schreef:Persoonlijk zou ik het toch even navragenIk ga er ook niet van uit dat er maar één keer per dag water gegeven wordt.

DubbelDun schreef:Francis schreef:Persoonlijk zou ik het toch even navragenIk ga er ook niet van uit dat er maar één keer per dag water gegeven wordt.
Ik ken een stal waar ze 's nachts de waterkraan dichtdraaien 'want dan horen paarden te slapen en drinken ze niet''