Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
).
.
) deze vonden het absoluut niet eng dat licht. Het is het proberen waard dus? Moet zeggen dat ik ook vaker zonder lamp ben gegaan maar voor mij was dat niet zo'n succes, paarden vond ik wel maar lag wel vaker bijna op me gezicht.eureka schreef:zijn er helemaal geen lampen aanwezig dan??
Maar dan 3 paarden
en ik moet ook een stuk door het (pikkedonkere) bos lopen met 3 paarden dus.
maar als je eenmaal buiten de wei bent gaat het wel.
maar voor de zekerheid dat ik iemand bewusteloos kan meppen mocht iemand mij aanvallen
duurt misschien wat langer dan ander, maar als je paard(en) het eenmaal gewend zijn, gaat het prima! Brainless schreef:Ik zette altijd mijn auto zo neer, dat de lampen in de wei schenen.
yarrah schreef:Ik moet ook mijn paard halen in het donker en nog een min puntje hij staat midden in het bos.
Wat mij het beste bevalt is geen lamp meenemen je ziet namelijk veel beter. Je ogen wennen aan het licht, maar dan lijkt het donker nog donkerder (snap je het nog).
Wat ook een nadeel van een lamp paarden houden er helemaal niet van. Ze gaan vaak daarvan op de loop. Nog een tip als je de wei in gaat roep je paard eerst even. Ik heb namelijk een keer meegemaakt dat ik niets zei, en dat de paarden zich rot schrokken en ik helemaal naar het eind van het land mocht lopen om mijn paard te vangen.... zucht.
. De pony's konden echter kiezen tussen 2 stukken land, dus voor mij was het altijd gokken op welk deel ze liepen (en ja, dat ging weleens mis). Je ziet ze snel genoeg hoor, helemaal als er één zijn/haar hoofd omhoog steekt
(die van mij heeft ook veel witte aftekeningen). Ik ben ze overigens weleens helemaal straal voorbij gelopen in het donker
. Ze stonden helemaal vooraan en ik liep helemaal naar achteren te blubberen (was zeker zo'n 10 min onderweg en toen nog terug
)
. Mijn pony was toch de baas, dus die zou zeker komen
. Maarja... in het donker is alles vreemd, dus ging heel de kudde op hol van mijn gerammel met eten in de voerschep
... zucht
.