Ik zou graag van jullie willen weten hoeveel jullie voor een draver hebben betaal waarvoor geen sportcarriere weggelegd is of voor een draver die niet langer geschikt is voor de drafsport.
Groetjes Tessa
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik weet wat ik van een draver kan verwachten dus in feite, hoe goedkoper hoe beter 
Mackie schreef:kon op commando van stap naar Galop (is heel moeilijk voor draver
!
Grappig.
misschien zijn er meedere mensen die mee willen doen met ervaringen uitwisselen.
probleempaardje
Ze heeft in totaal wel een paar maanden in training gestaan, wat ik wel een voordeel vind. Ze kennen de hulpen van de teugel en zijn netjes afgericht.
De dravertje die wel konden galopperen galoppeerden echt verschrikkelijk kort en vlak, dat was eigenlijk nog geen galop. Mackie"]
De mijne kostte 1500 GULDEN.
[/quote]
[quote="lunatje"]
Jemig... wat weinig!!! Me broek zakt af... ik zat aan de 5000 euro te denken.......
[/quote]
Ik snap even niet waarom je nu een nieuw topic opent met precies dezelfde vragen?
Ik citeer uit je vorige topic:
[quote="Buitenzorg"]
De prijzen van dravers (die niet goed genoeg zijn) varieren tussen de 500 en 1000 euro, indien je ze bij een trainer wegkoopt.
[/quote]
[quote="lunatje schreef:
Fijn in ieder geval dat ik nu een beetje weet wat men voor zo'n paard kan vragen.